Мои Конспекты
Главная | Обратная связь

...

Автомобили
Астрономия
Биология
География
Дом и сад
Другие языки
Другое
Информатика
История
Культура
Литература
Логика
Математика
Медицина
Металлургия
Механика
Образование
Охрана труда
Педагогика
Политика
Право
Психология
Религия
Риторика
Социология
Спорт
Строительство
Технология
Туризм
Физика
Философия
Финансы
Химия
Черчение
Экология
Экономика
Электроника

C) в тексте нет информации ( no information )





Помощь в ✍️ написании работы
Поможем с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой

1. Advertising always reaches the target customers.

2. Lots of creative and expensive advertising campaigns don’t lead to increased sales.

3. Companies won’t use advertising in a few centuries.

Занесите свои ответы в таблицу:

     

VIII. Прочитайте абзац 1 и ответьте на следующий вопрос:

What do most companies give to advertising agencies?

Вариант 4

I. Переведите письменно существительные (1 - 10). Выберите определения (a – j), соответствующие существительным.

1. rise a) to increase in amount or number
2. target b) a return to a normal state of strength or economic activity
3. transaction   c) a result that a business or an organization tries to achieve
4. withdraw d) the profit that a company makes
5. job application e) a piece of business that is done between two people , especially an act of buying or selling
6. purchase f) the activity of keeping an accurate record of the accounts of a business
7. recovery g) to take money out of a bank account
8. earnings h) the total value of all goods and services produced by a country in one year
9. bookkeeping i) formal request, usually in writing, for a job
10.gross domestic product (GDP) j) to buy something

Занесите свои ответы в таблицу:

                   

II. В следующих предложениях подчеркните определения, выраженные именем существительным, и переведите эти предложения на русский язык.

1. The exchange rate is the amount of one currency needed to buy another currency.

2. A business plan should prove that your business will generate enough revenue to cover your expenses and make a satisfactory return for bankers and investors.

3. Sales promotion can be directed at the consumer, the trade purchaser or the company's sales force.

III. a) Выполните темы КОПР № 2, 4.

b) В следующих предложениях подчеркните глагол-сказуемое, определите его видо-временную форму и залог. Переведите предложения на русский язык:

1. The IMF is based in Washington, DC, USA and is governed by the 185 countries that are members.

2. The market is rising at the moment.

3. These basic principles have been incorporated into national accounting standards in different ways in different countries.

IV. В следующих предложениях подчеркните модальный глагол или его эквивалент. Переведитепредложения на русский язык.

1. People must choose how best to use their available resources to satisfy the greatest number of wants and needs.

2. Materials can be bought on credit to help finance current expenditure.

3. Business people may borrow money in order to expand their business.

V. В следующих предложениях подчеркните Participle 1 и Participle 2 и укажите, является ли оно определением, обстоятельством или частью глагола-сказуемого. Переведите предложения на русскийязык.

1. When drawing up a contract for the sale of goods, it is necessary to give a detailed description of the goods.

2. Signing the letter the manager asked the secretary to send it off at once.

· 3. Games and competitions are becoming commonplace in promoting sales of a product or service.

Доверь свою работу ✍️ кандидату наук!
Поможем с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой



Поиск по сайту:







©2015-2020 mykonspekts.ru Все права принадлежат авторам размещенных материалов.